aim'n

Vad kan jag göra via min Budbee/Instabox app?

Uppdaterad

Om du upptäcker att du exempelvis angett en felaktig adress, valt fel box i checkout eller kanske missat en siffra i ditt telefonnummer, kan du via din Budbee/Instabox-app se detta. Du kan: 

- Spåra ditt paket

- Byta box så länge paketet fortfarande är på väg

- Byta till hemleverans mot en mindre kostnad

- Avtala och bekräfta ankomstdag och tid för hemleverans. Obs, Budbee tar alltid foton vid hemleverans vilket bekräftar att paketet ankommit. En bekräftad leverans är också avtal mellan transportör och mottagare där mottagaren ansvarar för att närvara och säkerställa att paket kommit fram. Vid reklamation av detta måste man kontakta deras support-team omgående samt ta kontakt med aim'n

Vid upptäckt av adressfel kan du maila hello@aimn.com så ändrar vårt supportteam till korrekt adress. 

För boxleverans styrs upphämtningskod av korrekt telefonnummer. Vid ändring av telefonnummer kontakta oss!

warning Created with Sketch.