Miniguide
Tack för att du tittar in här och välkommen till vår miniguide. Vi strävar alltid efter att hjälpa dig på bästa möjliga sätt och hoppas också att vår FAQ kan ge dig något svar du söker.
Om du mailar vårt support, vänligen bara skicka ett mail då detta påverkar vår möjlighet att svara alla i turordning och på ett rättvist sätt.
1. Kan jag avbryta min order eller ändra något i min order? Kan jag ändra min adress?
Nej det går tyvärr inte annullera en order som fått igenom en orderbekräftelse. Vi hanterar så många ordrar och systemen aktiverar din order automatiskt. Blir något fel får du istället göra retur och lägga om ordern.
2. Jag glömde min rabattkod, vad gör jag?
Så länge rabatten är aktiv och giltig på din order kan vårt support team aktivera den i din order i efterhand. Skriv till hello@aimn.com och vi kan instruera dig i hur du gör. Lägg INTE en ny order då ingen order kan avbrytas.
3. Hur följer jag mitt paket och har det skickats?
Vi har vår mest hektiska tid nu och vi gör vårt bästa att få iväg din order så snart vi kan. Men ha tålamod om det dröjer nån mer dag än vanligt. Du kommer få uppdateringar om när din order är packad och du spårar ditt paket via den tracking länk du mottagit eller via ex Postnods/Budbee/instabox app. Om du valt boxleverans är det viktigt att du har angett rätt telefonnummer för sms.
För frågor om hur du gör en retur eller din påbörjade retur så kan du läsa mer i vårt avsnitt om returer :)